The Rise of Graffiti Writing 2
W 1984 roku inspirowani filmami takimi jak "Wilde Style" i "Styles Wars", BATES, SEK, RENS, SMP i SWET po raz pierwszy zainteresowali się graffiti. To młode pokolenie młodych artystów ulicznych wciąż się rozwija, tworząc nowe dzieła po dziś dzień.