Od Nowego Jorku po Europę (1/6)
SEEN wywarł ogromny wpływ na artystów graffiti od lat siedemdziesiątych do dziś. Od 1973 roku pomalował około 200 wagonów nowojorskiej sieci metra. Teraz mieszka w Los Angeles i opowiada o swoim występie w filmie dokumentalnym „Style Wars” (1983) Tony’ego Silvera i Henry’ego Chalfanta.