STREET ATELIER - Rocco i jego bracia.Street Atelier: DOES
Holenderscy malarze od zawsze byli w centrum uwagi. Cztery lata po naszej ostatniej wizycie odwiedzamy DOES w jego pracowni. Jak ewoluował ten artysta znany ze swoich dynamicznych i kolorowych obrazów?