Las samobójców
Las Aokigaraha jest znany na całym świecie jako „Las samobójców”. Co roku przyjeżdżają tu tuziny młodych Japończyków. Wielu też znika w nim w niewyjaśnionych okolicznościach. Gotycka grupa Necronomidol przyznaje, że las ten jest dla nich źródłem muzycznej inspiracji.