Straszne rysunkiTokyo paranormal (8/10)
W erze Edo prawie każdy miał u siebie w domu powieszony obraz ducha. Współczesna artystka Matsui Fuyuko kontynuuje tę tradycję w swoich płótnach kobiecych duchów.