Generation Africa - Powrót Fati"W innym życiu" (2018)Film Philippe'a de Pierponta
W 1991 r. reżyser Philippe de Pierpont spotkał sześcioro dzieci z Burundi. Żyły na ulicy. Podążał za nimi przez prawie trzydzieści lat, by opowiedzieć ich historię. Jest w niej nędza, jest przemoc, ale są także marzenia.