Stories of Conflict - Jugosławia: wojna byłychMowy, które zmieniły historięPaul Magnette
14 października 2016 r. parlament waloński, za pośrednictwem swojego premiera Paula Magnette’a, odrzuca CETA – umowę o wolnym handlu pomiędzy Unią Europejską a Kanadą. Dlaczego jedno przemówienie w walońskim parlamencie miało taki wpływ na całą Europę? Jak instytucje i rządy europejskie zareagowały na tę decyzję?