W lutym 2014 r. Rory O'Neill, znany także jako Panti Bliss, przemawia w dublińskim teatrze Abbey i otwarcie potępia homofobię. Przemówienie stało się sensacją Internetu i uczyniło z Panti Bliss symbol walki o prawa homoseksualistów w Irlandii.