Rwanda - cud gospodarczy po ludobójstwie?
Dziś pokażemy nowe oblicze Rwandy, która nie chce być już postrzegana przez pryzmat ludobójstwa. W kraju zabrania się legitymowania przynależnością do Hutu czy Tutsi. Rwanda to państwo, które w ostatnich latach stało się nowoczesne, szczyci się mianem afrykańskiego "krajowego start-upu": rozwój, inwestycje, zmniejszenie ubóstwa czynią ją, po Kenii, drugim w kolejności obiecującym państwem Afryki Subsaharyjskiej.