ARTE ReportageAustralia: uzależnieni od węgla
Z jednej strony Australia angażuje się w rozbudowę energii odnawialnych, z drugiej, zaciekle broni swojej pozycji największego eksportera węgla na świecie. Teraz międzynarodowa firma chce tu otworzyć nową kopalnię, usytuowaną tuż koło Wielkiej Rafy Koralowej. Czy Australijczycy się na to zgodzą chcąc odzyskać utracone miejsca pracy, czy też postanowią bronić postanowień podpisanych niedawno porozumień paryskich?