Przerwa na fotografię: Autoportrety
Fotograf Olivier Roller opowiada o swoich sesjach zdjęciowych, na których postanowił uruchomić samowyzwalacz i zrobić sobie zdjęcie ze swoimi modelami – z twarzą dosłownie przyklejoną do nich. Jak na to zareagują?