Przerwa na fotografię: Nabilla
Fotograf Olivier Roller opowiada o swoich sesjach zdjęciowych ze swoją matką. Opowiada o relacjach, jakie między nimi zachodzą i jak ciężko jest mieć dystans do zdjęć i modelki, gdy jest to nam osoba bliska.