Przerwa na fotografię: Pojedynek
Fotograf Olivier Roller opowiada o swoich sesjach zdjęciowych, w których nie raz musiał walczyć ze swoimi modelami by uzyskać ładne, naturalne i niepozowane zdjęcie.