Przerwa na fotografię: Moda
Fotograf Olivier Roller opowiada o zdjęciach, które wykonał podczas jednego z pokazów mody. Skupił się na niepozowanych portretach, które robił modelkom, gdy te zupełnie się tego nie spodziewały. Chce przez to pokazać wrażliwość i delikatność tych młodych dziewcząt, z które moda często w bardzo młodym wieku kreuje na obiekty seksualne. Czy piękno jest niepełnosprawnością?