Przerwa na fotografię: Nabilla
Fotograf Olivier Roller opowiada o swojej sesji zdjęciowej z 2008 roku zrobił ze zmarłym już Elie Wieselem – amerykańskim pisarzem i dziennikarzem, laureatem pokojowej Nagrody Nobla z 1986 roku, więźnia Auschwitz i Buchenwald.