"Tajemniczy oddział" (1987)Kino klasy Z! (9/10)
Co ciekawe, ten proamerykański film nawet nie jest amerykański! "Tajemniczy oddział" to w rzeczywistości film filipiński. Jedynie Max Thayer i kilku aktorów przyjechało z Hollywood, aby zagrać pierwszoplanowe role.