"Karate versus Mafia" (1980)Kino klasy Z! (6/10)
"Karate kontra Mafia" to najdziwniejszy biznesplan w historii kina: hiszpański film o karate nakręcony na Wyspach Kanaryjskich w 1980 roku, w stylu chińskich filmów importowanych z Hong Kongu.