Bogostreets (8/10)Champeta Remix w Chapinero
MC Monosoniko, B-Clip, i jego grupa Boom Full Meke sprawiają, że Bogota porusza się w afrykańskim rytmie champeta. Artyści łączą ten gatunek, który istnieje już od lat 70. z electro -tworząc zupełnie nowe brzmienie.