Sudan Południowy: wojna, głód i rebelianciARTE Reportage
Życie mieszkańców Sudanu Południowego nie jest łatwe pomiędzy wrogimi rządowymi oddziałami a zastraszającą ich armią rebeliantów. Atakowane organizacje pozarządowe powoli opuszczają ten region. Jak przy każdym konflikcie najbardziej cierpią ci najbiedniejsi i najbardziej zdesperowani – rozpaczliwie potrzebujący pomocy, która właśnie odeszła.