Total Records (8/11) kultowe okładki płytBitches Brew // Miles Davis
1970. "Bitches Brew" to 35. album Milesa Davisa. Po raz pierwszy artysta łączy jazz i funk tworząc mocno kontrastowy album. Miles Davis spotyka się z tym, który zilustruje to wielkie pojednanie i nada czarnej muzyce wizualną estetykę. To tajemniczy i wyjątkowy Mati Klarwein!