Andy: cuda natury"Siedemset rekinów"Film dokumentalny Luca Marescota
U wybrzeży polinezyjskiego atolu Fakarava co roku ma miejsce niezwykłe spotkanie. Zbiera się tam największa znana na świecie ławica szarych rekinów składająca się z ponad 700 osobników. Co sprawia, że trzymają się tego rytuału? Nasza ekipa reporterska postanowiła to sprawdzić, biorąc udział w wyjątkowej ekspedycji naukowej prowadzonej przez biologa morskiego i fotografa Laurenta Ballestę. Ich odkrycia zmieniają nasze spojrzenie na rekiny i ich zachowanie.