History's Creed
A gdyby Adolf Hitler zwyciężył w 1945 r.? A gdyby Kennedy przeżył zamach? Mogłoby być interesujące rozważyć, co stałoby się, gdyby historia potoczyła się innym torem. Ma to swoją nazwę: historia alternatywna. Tym właśnie zajmują się niektóre gry wideo.