"Carmen" Georges'a Bizeta - Opéra-Comique, ParyżMaria Callas śpiewa "Toskę"
To najważniejsze wydarzenie dla fanów ikony opery Marii Callas - jej występ jako Tosca w Covent Garden w lutym 1964 r. To był wielki moment w historii opery. Nagrano tylko drugi akt. Z okazji 100. rocznicy urodzin wielkiej artystki ARTE emituje cyfrowo odrestaurowaną wersję całości materiału.