Pożar w fabryce!Dokument Lecha Kowalskiego
W 2017 roku producent części samochodowych GM&S Industry z Creuse (Francja), ogłosił zwolnienia. Angielski reżyser Lech Kowalski był świadkiem kilkumiesięcznej, desperackiej walki pracowników o utrzymanie miejsc pracy.