Syria: Skradziona rewolucja
Syryjska rewolucja wydaje się być skazana na niepowodzenie, z naciskami reżimu z jednej strony, a atakami islamistów z drugiej. Co stało się z rewolucjonistami, którzy podejmowali próby obalenia rządu?