Bboy powraca – Raphael ma odwagę wrócić na scenę. Po 10 latch spędzonych za kamerą, pojawia w konkursie „I love this dance”. Jego choreografia jest deklaracją miłości do przeszłości, tańca ulicznego i swojej ekipy – a być może również i chęci powrotu.