Taniec wart jest tysiąca słów: Raphael i jego kamera śledzą Dextera, który odkrył przed nimi tajniki krumpingu – pełnego energii stylu prosto z L.A. W nocnej sesji w Porte de Monstrueil uzdolniony krumper z Liberii pokazuje co potrafi.