Od tańca po film i z powrotem – podczas studiów na filmówce Raphael poznał Ndoho, tancerkę poszukującą swojego indywidualnego stylu. Śledzi ją z kamerą przez 10 lat – rozwijając jednocześnie swój warsztat filmowca.