Pierwszy raz Raphael spotkał B-boy Marvina podczas hip-hopowego konkursu „Juste Dobut” odbywającego się w paryskim ratuszu. To tu też jego talent dostrzegła Madonna. Marvin z ulicy trafił na wielkie sceny – tańczy na całym świecie, występuje z Rihanną, Dr Dre czy w reklamach Diora. To żywy symbol sukcesu, ale także niebywałej odwagi i determinacji.