Graffiti w Niemczech cz. 2: po Monachium przesiadka w Dortmundzie przed Hamburgiem, gdzie spotykamy się z HESH, DAIM i JBK. Dawni grafficiarze opowiadają o swoim pierwszym kontakcie z kulturą graffiti i o lekcji stylu, jaką odebrali od paryskiego króla BANDO.