Film „Wild Style” (1983) dociera za Atlantyk i pogrąża Europę w hip-hopowym szale. W tym odcinku przedstawiciele angielskiej i niemieckiej sceny tacy jak CAN2, 3D i PRIDE opowiadają o niespodziewanym wpływie jaki ta undergroundowa produkcja wywarła na młodych Europejczykach.