Bronx 1973 – rodzi się nowa subkultura, która w mgnieniu oka roznosi się po całym Nowym Jorku – graffiti. W pierwszych odcinkach tej serii idziemy na spotkanie z TATS CRU i pierwszymi artystami takimi jak LEE, FUTURA 2000 czy SKEME. Pionierzy graffiti opowiadają nam o swoich początkach i wpływie filmu „Wild Style!" (1983) na ich twórczość.