Kraj migracji
W 2015 roku Finlandia przyjęła 32 000 uchodźców. Liczba ta może wydawać się skromna w porównaniu z ilością osób przyjętych przez Niemcy, jednak w przypadku tego niewielkiego kraju (liczącego zaledwie 5,5 miliona mieszkańców) był to to ważny i bezprecedensowy gest.