Tajemnicze kręgi
Kilka punktów światła...dziwne masy, nieco duszna atmosfera... Czy to laboratorium naukowe? Wwnętrze akceleratora cząsteczek? Nic z tych rzczy. To nie to miejsce i nie ta epoka.