Homo Digitalis - Cyfrowy orgazmEkotopiaŻycie skrojone na miarę
Mieszkańcy aktywnie uczestniczą w budowaniu swojej eko-dzielnicy. W przeciwieństwie do tradycyjnych projektów miejskich, decyzje nie są podejmowane wertykalnie, lecz w wyniku konsultacji społecznych.