Pionierzy "eko-dzielnic"Ekotopia
Pomiędzy 1995 a 2005 rokiem, na południu Tübingen w Niemczech powstały trzy ekologiczne osiedla. Dziś przedstawimy Wam te 3 różne inicjatywy.