Wirtualne zabawyHomo Digitalis
Po co analogowe hobby, jeśli wirtualny świat spełni nasze marzenia? Według futurologa Iana Pearsona, wakacje przyszłości będą spędzane w wirtualnej rzeczywistości. Pierwsza fala migracyjna do VR już się zaczęła – już teraz możemy tańczyć, rozmawiać, czy grać w wirtualnym świecie. Niektórzy nawet zdecydowali się pobrać!