Homo Digitalis
Nasze ciało, w szczególności mózg, mogłoby pewnego dnia zostać wyposażone w technikę pozwalającą na zwiększenie jego możliwości – tak abyśmy byli w stanie nadążyć za coraz szybszymi i coraz inteligentniejszymi maszynami. Dzięki chipowi w naszym mózgu już teraz możemy znacząco zwiększyć nasze zdolności intelektualne. Stajemy w obliczu ewolucji, która może rozmyć granice pomiędzy człowiekiem a maszyną.