Homo Digitalis
Czy stosunki z prawdziwymi ludźmi staną się w przyszłości zbędne, a ich miejsce zajmę sztuczne inteligencje i wirtualne spotkania? Czy będziemy mogli stworzyć idealnego przyjaciela, który nigdy nas nie zrani i którego nie będziemy musieli lubić POMIMO jego wad? W dzisiejszym odcinku Helen Fers stanie „twarzą w twarz” z hologramem swojej najlepszej przyjaciółki Josy. Podniesie to pytanie o kwestię przyjaźni w erze cyfrowej.