Białka, cząsteczki uniwersalne
Większość kojarzy białko z mięsem, rybami, jogurtem, twarogiem, mlekiem lub jajkiem, ale nie z roślinami. A szkoda, bo właśnie takich alternatyw potrzebujemy. Dziś zobaczymy, jak najlepiej je pozyskać oraz dlaczego? Sprawdzamy.