Market RibeiraW lizbońskim brzuchu
Zapraszamy Was na spacer po słynnych targach Starego Kontynentu. Słodki zapach kremowych ciast miesza się w Lizbonie z wonią czosnku, cytryn i dorszy. Piękne zapachy niezmiennie przyciągają spacerowiczów do hali, w której od 1882 roku mieści się targ Ribeira, najważniejszy targ Lizbony.