CinéKino: Niemcy
„CineKino” w dziesięciu epizodach przedstawia eklektyczną panoramę 120 lat europejskiego kina. W dzisiejszym odcinku: od kina niemego XX w po ostatni hit Maren Ade „Toni Erdmann” – oto różnorodność niemieckiego kina!