Konflikty i interesy 1650-1800
Opowieść o tym jak w okresie 400 lat rywalizacja trzech metropolii zdominowała światową gospodarkę i dała początek nowemu modelowi miejskiemu. W dzisiejszym odcinku: jak w 1664 roku Nowy Amsterdam stał się Nowym Jorkiem.