Przy stole w...Kampanii
W Kampanii, 100 km na południe od Neapolu, rodzeństwo Barlotti walczy o utrzymanie swojej rodzinnej fabryki serów produkującej od pokoleń słynną mozzarellę di bufala, ricottę i prowolon.