"Rączki" (2017)Rémi Allier
Nagroda César 2019 dla najlepszego filmu krótkometrażowego. Niedługo zostanie zamknięta fabryka chemiczna. Kiedy pracownicy się o tym dowiadują, jeden z nich postanawia porwać syna dyrektora, aby podjąć próbę negocjacji.