Re: Finlandia w NATO - Pożegnanie z neutralnościąFrancja: ni dziewczynka ni chłopiec
Dzieci rodzące się z żeńskim i męskim układem płciowym jednocześnie często zmuszane są przez swoich rodziców do poddawania się zabiegom chirurgicznym zanim stają się świadome swojej seksualności. Jak powinno się podejść do tego problemu?