"Między cieniami" (2018)Alice Guimarães i Mónica Santos
Natália, uwięziona w nużącej pracy, poszukuje skradzionego serca. W świecie, w którym serca można zdeponować w banku, bohaterka staje przed dylematem: oddać swoje serce lub zachować je dla siebie.