Ghana: Pragnienie złota
Ghana to jeden z ostatnich krajów słynnych wśród poszukiwaczy złota – prawie 30.000 Chińczyków przekopuje obecnie jej ziemie. Przez ostatnie 10 lat rząd Ghany, pozbawiony doświadczenia i wiedzy, przyzwalał na te praktyki, jednak obecnie sprzeciw wobec „wyzyskiwaczy” z Chin zaczął narastać. Nasz reporter pojechał w głąb ghańskiej dżungli, gdzie w tym dzikim i niebezpiecznym Eldorado poszukiwacze złota, tubylcy, urzędnicy państwowi i bandyci żyją obok siebie.