Uchodźcy z Saint-Jouin
W Saint-Jouin-Bruneval, spokojnej osadzie normandzkiej, mer zadeklarował wsparcie i przyjęcie uchodźców. Pełen anegdot reportaż o administracyjnej inercji, dobrych intencjach jednych mieszkańców i rosnącym niepokoju drugich.