Przerwa na fotografię: Nabilla
11 odcinków „Przerwy na fotografię” to spotkania Stéphana Lavoué z osobistościami świata polityki, sztuki i sportu. Fotograf nie będzie opowiadał o kunszcie swojego zawodu, lecz opisywał sekunda po sekundzie przygotowania do ujęcia danego portretu.